Ο Διαφημιστής: Η Αυτού Μεγαλειότης, η Μετριότης

Με φόντο το γυαλιστερό χώρο της διαφήμισης, παρακολουθούμε την ψυχολογία ενός διαφημιστή καθώς συνθλίβεται από την αβεβαιότητα και το άγχος για αναγνώριση. Μπαίνοντας στα άδυτα των διαφημιστικών εταιρειών, γινόμαστε μάρτυρες μιας σύγχρονης αρένας, όπου οι μονομάχοι-διαφημιστές, προκειμένου να επιζήσουν, δεν διστάζουν να σφαγιάσουν συνειδήσεις, προσωπικότητες και ηθικές αξίες.

Ο πρωταγωνιστής θα νικήσει, αν αποδεχθεί να υποκύψει. Αν αποδεχθεί να κρατήσει το κεφάλι του στο ίδιο ύψος με τους υπόλοιπους. Αν αποδεχθεί να αλλάξει και να αλλοιωθεί. Αν αποδεχθεί να συνεχίσει να είναι διαφημιστής. Θα νικήσει… μόνο αν αποδεχθεί τη μετριότητά του.

Το μυθιστόρημα αυτό μιλάει, πάνω απ’ όλα, γι’ αυτή τη μετριότητα. Για το πόσο υπερεκτιμημένη είναι στο χώρο της διαφήμισης. Πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη να παραμένεις μέτριος, για να επιβιώσεις τόσο στο χώρο της δουλειάς σου όσο και στις προσωπικές σου σχέσεις. Πόσο αναδεικνύεται η μετριότητα σαν τρόπος σκέψης, σαν τρόπος συμπεριφοράς, σαν τρόπος ζωής.

 

Ο Αλέξης Γεράσης σπούδασε στην ΑΣΟΕΕ, αλλά τελικά κατέληξε στη διαφήμιση. Παρ’ όλες τις παροτρύνσεις των «ειδικών» να προσανατολιστεί στο marketing, από πείσμα έγινε δημιουργικός.

Στη διαφημιστική του καριέρα «κατέκτησε» τον τίτλο του δημιουργικού διευθυντή, ενώ από το 2006 είναι μέλος του Associated Press.

Κέρδισε αρκετά Effie Awards για πολύ γνωστές διαφημιστικές καμπάνιες, καθώς κι ένα Grand Effie Award για την καμπάνια της Tellas. Πολλές δουλειές του βραβεύτηκαν για τη δημιουργικότητά τους στην Ελλάδα με Ermis Awards αλλά και στο εξωτερικό με Epica Awards.

Ο Διαφημιστής είναι το πρώτο του μυθιστόρημα.

 

Λοιπές Πληροφορίες:

Κάντε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση του email σας δεν πρόκειται να δημοσιευτεί.


Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις παρακάτω HTML tags και attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*


*