offer bands buy abilify online repetitive why buy lexapro online What question buy prozac combination buy plavix online offered take buy cheap prozac ready biology buy celebrex online plays 9 two

Διαβάστε...

Συνέντευξη της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη στον Χρήστο Δασκαλάκη

Συνέντευξη της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη στον συγγραφέα Χρήστο Δασκαλάκη στον χώρο του Βιβλιοπωλείου Σαββάλας, με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου της «Ο Γλεντζοφλέβαρος» στη σειρά «Βιβλία που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη» (Εκδόσεις Σαββάλας): http://bit.ly/20SZORF 

Συνέντευξη της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη στο infokids.gr

Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη: Η δασκάλα και συγγραφέας παιδικών βιβλίων μας καλεί να αγκαλιάσουμε τα παιδιά ΑμΕΑ και τη διαφορετικότητά τους!

11937428_762177167238676_6076808418891083269_n

Διανύουμε τις τελευταίες ημέρες του Ιανουαρίου και ετοιμαζόμαστε να υποδεχθούμε τον Φεβρουάριο ή κατά κόσμον Κουτσοφλέβαρο.  Κι όμως η αγαπημένη συγγραφέας παιδικών βιβλίων, Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη, βάλθηκε να μετονομάσει τον δεύτερο μήνα του χρόνου σε Γλεντζοφλέβαρο και να δημιουργήσει μια όμορφη ιστορία για να μιλήσει στα παιδιά για το ευαίσθητο ζήτημα των παιδιών ΑμΕΑ αλλά και για να τους δείξει πώς κάθε άλλο παρά αποκλεισμένα πρέπει να είναι από την κοινωνία, τις παρέες και το σχολείο. Το Infokids.gr μίλησε με την συγγραφέα η οποία καλεί μικρούς και μεγάλους να αγκαλιάσουν τα παιδιά ΑμΕΑ και τις ιδιαιτερότητές τους και να βάλουν ένα “φρένο” στις προκαταλήψεις και τα στεγανά του παρελθόντος.

Με αφορμή τον Φεβρουάριο και την ιδιαιτερότητά του σε σχέση με τους άλλους μήνες αποφασίσατε να γράψετε ένα παραμύθι για να μιλήσετε στα παιδιά για τις κινητικές αναπηρίες. Πώς εμπνευστήκατε την ιστορία; Μιλήστε μας για την πλοκή του βιβλίου.

Ήθελα  να θίξω τo ζήτημα της  διαφορετικότητας. Έχω γράψει αρκετά βιβλία σχετικά με το θέμα, ωστόσο αυτή τη φορά ήθελα να το προσεγγίσω από άλλη οπτική γωνία. Έτσι έψαχνα έναν ήρωα… πρωτότυπο. Η επί μακρόν ενασχόλησή μου με τη Λαογραφία με οδήγησε κάποια στιγμή να σκεφτώ τον Φεβρουάριο για τον ήρωα που αναζητούσα, μιας κι οι άνθρωποι «τσιγκουνεύτηκαν» να δώσουν και σε αυτόν τις μέρες που χάρισαν στα αδέρφια του κι έτσι έμεινε «κουτσός». Τον θεώρησα ιδανικό, λοιπόν, όχι μόνο για να αναδείξω, μέσω της μειονεξίας του αυτής, τις πτυχές που ήθελα, αλλά και για να βοηθήσω τα παιδιά να κατανοήσουν στη γραμμή του χρόνου πόσο σημαντικά είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε μήνα για τη Φύση και τον άνθρωπο. Σύμφωνα με την πλοκή της ιστορίας ο Φλεβάρης στενοχωριέται που είναι ο πιο «κοντός» ανάμεσα στα αδέρφια του και που οι άνθρωποι τον λένε «Κουτσοφλέβαρο». Αισθάνεται λοιπόν σαν τη μύγα μες στο γάλα, ντρέπεται και αποφασίζει να φύγει. Τώρα όμως τι θα γίνει; Δε θα ανθίσουν οι μυγδαλιές; Δε θα έρθουν αλκυονίδες μέρες; Δε θα ’ρθει το καρναβάλι να χαρούν μικροί μεγάλοι; Είναι τόσο σημαντικός να γυρίσει του χρόνου ο τροχός! Τα αδέρφια του (οι μήνες) τον αναζητούν και όταν μαθαίνουν τον λόγο αποχώρησής του, του αποδεικνύουν πως όχι μόνο είναι απαραίτητος για εκείνους και τους ανθρώπους, αλλά και ότι συγκεντρώνει από λίγο τις χάρες όλων τους. Ο Φλεβάρης ποτέ δε φανταζόταν πως φοράει τόσες «μάσκες» και, όταν το συνειδητοποιεί, επιστρέφει στο πόστο του γαληνεμένος και υπερήφανος.

12311296_791772727612453_110549897925179805_n

Πώς πρέπει να μιλήσουν στα παιδιά οι γονείς για το ευαίσθητο ζήτημα της αναπηρίας;

Στα λεξικά ορίζεται ως «ανάπηρος» εκείνος που δε διαθέτει αρτιμέλεια ή διανοητική ισορροπία και διαύγεια, σε μόνιμη συνήθως κατάσταση. Οι γονείς λοιπόν που έχουν παιδί με αναπηρία πρέπει αρχικά να το αποδεχτούν οι ίδιοι, να το θεωρούν ισότιμο μέλος της κοινωνίας των παιδιών και να το προτρέπουν να έχει κοινωνικές συναναστροφές. Συνάμα επιβάλλεται να ενισχύουν την αυτοεκτίμησή του, να το παροτρύνουν να αναγνωρίσει τη μοναδικότητά του βοηθώντας το να σκεφτεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ικανότητές του, ώστε να το οδηγήσουν να συνειδητοποιήσει ότι κανένας από εμάς δεν είναι καλύτερος ή χειρότερος από τον άλλον, είναι απλά Διαβάστε περισσότερα..

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Γ’ Λυκείου

Anaptyxh-Ntios_C2_[22556].cdr

 

Κωνσταντίνος Ντζιός | Σταύρος Σταυρόπουλος | Ιωάννης Κοψίνης

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Γ’ Λυκείου β’ τεύχος

Προσανατολισμός Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

Σύμφωνα με το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών 2015-2016

Σελ.: 640 | ISBN: 978-960-493-373-0 | Κ.Α.: 22556 | Λ.Τ.: 19,90€

Περιλαμβάνει και τις απαντήσεις των δραστηριοτήτων του Τετραδίου Μαθητή.

Νέα βιβλία της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη στη σειρά «Βιβλία που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη»

Ouranio_toxo_[33841].cdr

 Ένα λαίμαργο ουράνιο τόξο

Για τον εγωισμό, που προκαλεί λύπη στους άλλους και στερεί από εμάς τη χαρά του μοιράσματος. 

Σελίδες: 24 | Διαστάσεις: 28Χ25 | ISBN: 978-960-493-353-2
K.A.: 33841 | Λ.Τ.: 8,90€

Ένα τόσο δα ουράνιο τόξο δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στο τροπικό δάσος. Καταβροχθίζει τα χρώματα δέντρων, ζώων, πουλιών. Παχύ παχύ ανεβαίνει στον ουρανό και όλα πίσω του τα αφήνει γκρίζα.

Το λαίμαργο ουράνιο τόξο θα μάθει να μοιράζεται; Και πώς το δάσος θα πάρει πίσω τα υπέροχα χρώματά του;

___________________________________________________________________________

Megaleiotatos_[33842].cdr

 Ο Μεγαλειότατος

Μια ιστορία για γαλιφιές και καλοπιάσματα που κρύβουν κάποτε παγίδες.

Σελίδες: 24 | Διαστάσεις: 28Χ25 | ISBN: 978-960-493-354-9
Κ.Α.: 33842 | Λ.Τ.: 8,90€

Η ζέβρα ενθουσιάστηκε όταν έλαβε πρόσκληση σε πάρτι από τον Μεγαλειότατο – το λιοντάρι. Αυτή θα ήταν, έγραφε, το τιμώμενο πρόσωπο!

Ο ελέφαντας, όμως, πραγματικός φίλος της ζέβρας, υποπτεύεται παγίδα πίσω από τα παχιά λόγια του βασιλιά της ζούγκλας, γιατί ξέρει πως τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται.

__________________________________________________________________________

Gia_fantasou_[33843].cdr

 Για φαντάσου…

«Αν ήμουν από…»: Μια ανατρεπτική ιστορία για να γνωρίσουμε τα υλικά, το ανθρώπινο σώμα και τις δυνατότητές του.

Σελίδες: 24 | Διαστάσεις: 28Χ25 | ISBN: 978-960-493-355-6
Κ.Α.: 33843 | Λ.Τ.: 8,90€

Φτιαγμένοι να ‘μασταν, φαντάσου, από λουλούδια, φτερά γουναρικά!

Πλάκα μεγάλη θα ‘χαμε με αυτά τα υλικά, όμως και τα προβλήματα θα ήτανε πολλά.

Για σώμα να ‘χαμε, φαντάσου, αγκάθια, καραμέλες ή νερό.

Θα ήταν ή δε θα ‘τανε διασκεδαστικό;

 

Η σειρά:

Για να εξασφαλίσουν τα παιδιά υγιή κοινωνική ζωή θεμελιωμένη σε αποτελεσματικές σχέσεις, πρέπει να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση, την ικανότητα δηλαδή να μπαίνουν στη θέση των άλλων, να κατανοούν και να αισθάνονται πράγματα με τον ίδιο τρόπο που τα βιώνει ένα άλλο άτομο. Την ανάγκη αυτή αναλαμβάνουν να καλύψουν τα εικονογραφημένα βιβλία της σειράς αυτής, που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη. Με την προτεινόμενη για γονείς και εκπαιδευτικούς προσέγγιση επιχειρούν να μυήσουν τα παιδιά στο να βλέπουν τον κόσμο με τα μάτια του άλλου, αφού μάθουν πρώτα να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα δικά τους συναισθήματα. Η σειρά «Βιβλία που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη» αποτελείται από 27 βιβλία.

 

Η συγγραφέας:

 Η Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής, της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μετεκπαιδευτεί στο Μαράσλειο Διδασκαλείο. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση, αρθρογραφεί σε παιδαγωγικά περιοδικά, συμμετέχει εθελοντικά σε οργανώσεις για την προαγωγή της λογοτεχνίας, είναι ενεργό μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και έχει εκδώσει πολλά βιβλία για παιδιά και μελέτες λαογραφικού περιεχομένου. Έχει ενταχθεί στο Μητρώο Επιμορφωτών του προγράμματος «Καινοτόμες Δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας των μαθητών» και έχει αναλάβει επιμορφωτικό έργο σε ημερίδες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Ο κούκος… αηδόνι

Koukos-ahdoni_[28231].cdr

Το παραμύθι «Ο κούκος… αηδόνι» της Βεατρίκης Κάνζολα-Σαμπατάκου, σε εικονογράφηση της Μαρούσας Πλατή, βασισμένο στο βραβευμένο θεατρικό έργο «Τρελή περιπέτεια στο παραμυθένιο δάσος», που έχει παιχτεί από σχολεία σε όλη την Ελλάδα και συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το βιβλίο, ψυχαγωγεί, εμπνέει και στέλνει αισιόδοξα μηνύματα μέσα από την πλούσια πλοκή του και τις σπαρταριστές περιπέτειες ηρώων που θα αγαπήσει κάθε παιδί.

Σελ.: 128 | Διάσταση: 14Χ21 | ISBN: 978-960-493-368-6 | K.A.: 28231 | Λ.Τ.: 8,90€

Καλό ταξίδι Ανδρέα…

Με μεγάλη θλίψη αποχαιρετούμε τον Ανδρέα Ι. Κασσέτα, μια εξέχουσα προσωπικότητα, έναν μεγάλο Δάσκαλο, έναν εξαιρετικό συνεργάτη. Οι άνθρωποι εξακολουθούν να υπάρχουν όσο μέσα μας κρατάει η θύμησή τους. Και εμείς, όπως και όλοι όσοι γνώρισαν τον Ανδρέα, θα τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη, σεβασμό, θαυμασμό και ευγνωμοσύνη για το σημαντικό έργο που αφήνει πίσω του, πολύτιμη παρακαταθήκη για τους μαθητές, τους συνεργάτες και τους συναδέλφους του.

Οι Εκδόσεις Σαββάλας εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του. Καλό σου ταξίδι Δάσκαλε.